To ganger i året er det I♥SALG på Trondheim Torg. HK Reklamebyrå har utviklet og stadig fornyet konseptet som har bidratt til omsetningsøkning i ti år.
Utfordringen
Hvordan skape engasjement rundt et salg, når det er salg overalt nesten hele tiden?
Løsningen
Vi ville teste hvor intimgrensen går, når du sitter på en benk. Til det trengte vi noen offer!
Trondheim Torg sponser Kolstad Håndball. Barske gutter som elsker å kødde med hverandre. HK reklamebyrå utfordret håndballgutta til å gjøre det samme på kjøpesenteret.
Tre ansatte ble spurt om å bli med på en film for senteret. Vi satte opp et kamera og ba dem vente på benken, mens vi gjorde oss klare. Det de ikke visste var at kamera allerede gikk. Hva som skjedde? Se selv!
Resultat
Folk elsket det! Filmen ble delt og sponset på Facebook og skapte stort engasjement. Både gjennom kommentarer, likes og deling.